Saturday, April 18, 2009

Testimoni


Untuk kali ini saya sendiri menggunakan sendiri setelah di perkenalkan oleh seorang teman ini kerana saya memang mengalami masalah uban walaupun usia saya baru sahaja menjejah 30thn. Masalah ini bermula disebabkan penggunaan kimia berlebihan biasala nak bergaya jadi saya suka mewarnakan rambut sejak dari umur 20 tahun lagi dan inilah akibatnya...saya juga mengalami masalah rambut gugur dah pelbagai syampu saya cuba tapi setakat ini memang saya berpuas hati dengan hasil KRIM UBAN USHINE.

Saya menggunakan produk ini baru sahaja 2 minggu pada 6.4.2009, pada permulaannya rambut saya bertukar warna menjadi putih...gelabah jugak saya cuba bertanya pada sahabat saya rupa-rupanye itu adalah tindak balas dari rambut yang saya warnakan terdahulu....saya cuma memakainye setiap malam sebelum tidur...tidak perlu risau dia melekit sebab macam kita pakai pelembab rambut je pun rasanye...

Tapi saya teruskan juga memakai produt ini dah hasil dalam sekarang rambut saya yang berwarna putih mula bertukar menjadi hitam secara perlahan-lahan dan saya membuat keputusan untuk berkongsi kebaikan produk ini dengan teman-teman yang sama masalah dengan saya dan kini saya masih meneruskan penggunaannye...nak bagi rambut hitam semuanye....Bagi yang berminat ingin mencuba marila....

harga bagi paket kecil bernilai RM35.00 (50gm)
paket besar bernilai RM68.00 (100gm)

No comments:

Post a Comment