Monday, January 5, 2009

0peNiNg PaGe 2009




Eh...eh...dah bulan March ek...tula aku ni asyik tangguh2 je nak berceloteh kat blog aku ni tp xpe aku wat gak la demi request kawan2 ku....sonok gak berceloteh sowang2 ni....xde org jwb pn atleat kite leh luah perasaan....hurmmm



c sulung (Nur AlyaNabila) aku dah nak msuk 2 thn 18hb April ni...hurmmm hari2 ade je celoteh dia...penat layan dia bercerita....c tecik (Nur Nadya Qadeeja) puteh melepak cm kapas ni plak tgh melasak org baru nak dpt kaki la katakan....lasak xpyh nak ckpla hehe.....tp kakak suke menyakat cian ank bunsu mama ni....kakak wat ek...xpe nak beli yat (ni bahasa kakak maknanye coklat)..keh3

isk3 line tm ni teruk tul laa xnk bg aku celoteh pnjang2 hurmmm...nti la smbunk lagi kisah trip ke terengganu Jan baru ni....utk jam ni sku stop dlu bui3....












No comments:

Post a Comment